Τηλέφωνο: 2310-995176,
E-mail: info@frl.auth.gr

Θεματικά πεδία διπλωματικών εργασιών



ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

  • Ψηφιακές τεχνολογίες και γλωσσική εκπαίδευση
  • Κινητή μάθηση και γλωσσική εκπαίδευση
  • Αναδυόμενες τεχνολογίες ιστού και γλωσσική εκπαίδευση
  • Ψηφιακά περιβάλλοντα γλωσσικής διδασκαλίας, Σχεδιασμός και υλοποίηση.
  • Μάθηση με ψηφιακό παιχνίδι και παιχνιδοποίηση

 

DELHAYE OLIVIER

  • Μελέτη περίπτωσης στη δοκιμασιολογία
  • Θέσεις και λειτουργίες της αξιολόγησης σε μια συγκεκριμένη γλωσσική κατάρτιση
  • Σχολιασμένη ανάπτυξη μιας ολόκληρης εξέτασης γλώσσας
  • Αξιολόγηση ενός προγράμματος γλωσσικής κατάρτισης
  • Αξιολόγηση ενός συστήματος πιστοποίησης της κατοχής μιας ξένης γλώσσας


ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

  • Γνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές στην πολύγλωσση και πολυπολιτισμική τάξη
  • Στρατηγικές διδασκαλίας και εκμάθησης λεξιλογίου: Πρακτικές εφαρμογές σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα
  • Εκπαίδευση παιδιών με προσφυγικό υπόβαθρο: Διεθνείς και εθνικές πολιτικές και πρακτικές
  • Στερεότυπα και μύθοι για τους/τις πρόσφυγες: Πρακτικές εφαρμογές για την αποδυνάμωσή τους στη σχολική πολυπολιτισμική τάξη
  • Δια-επικοινωνία (intercomprehension) μεταξύ συγγενών γλωσσών με τη χρήση στρατηγικών κατανόησης: Εφαρμογές σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα
  • Ο ρόλος της μεταφοράς (transfer) στη Διδακτική της Πολυγλωσσίας: Εφαρμογές σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα
  • Ο ρόλος των μεταφραστικών δανείων (internationalisms) στη δια-επικοινωνία (intercomprehension)
  • Πολυγλωσσία και πολυπολιτισμικότητα στη σχολική τάξη
  • Ο ρόλος της επίγνωσης στην εκμάθηση των γλωσσών
  • Συμπερίληψη της ετερότητας στην εκπαίδευση
  • Εφαρμογή του ΕΠΣ-ΞΓ στη σχολική πολύγλωσση και πολυπολιτισμική τάξη


ΜΟΥΣΟΥΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

  • Γλωσσικές αναπαραστάσεις και γλωσσική ιδιοποίηση
  • Γλωσσική αυτοβιογραφία και πολυγλωσσία
  • Πλουραλιστικές προσεγγίσεις και πολυγλωσσική δεξιότητα
  • Πολυγλωσσική εκπαίδευση
  • Πλουραλιστικές προσεγγίσεις και εκμάθηση γλωσσών
  • Κατάρτιση εκπαιδευτικών στην πολυγλωσσία και την πολυγλωσσική εκπαίδευση
  • Πλουραλιστικές προσεγγίσεις σε μεταναστευτικά κοινά και πρόσφυγες
  • Διαπολιτισμική διαμεσολάβηση
  • Διδασκαλία/εκμάθηση ξένων γλωσσών μέσω της προσέγγισης «Ολοκληρωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας» (CLIL)

 

ΜΠΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

  • Κοινωνική θέση και κοινωνικές σχέσεις μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας που χαρακτηρίζονται από πολιτισμικές ιδιαιτερότητες
  • Μέθοδος διδασκαλίας και ποιότητα ανθρωπίνων σχέσεων στη σχολική τάξη
  • Διαμόρφωση προσδοκιών του εκπαιδευτικού και χαρακτηριστικά των μαθητών
  • Ποιότητα σχέσεων μεταξύ συναδέλφων στο σύλλογο διδασκόντων του σχολείου
  • Σχέσεις του διευθυντή του σχολείου με το προσωπικό

ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

  • Ασύγχρονες Πλατφόρμες Τηλεκπαίδευσης. Ανάπτυξη μαθημάτων.
  • Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα για ξένες γλώσσες
  • Εργαλεία Web0. Εφαρμογές στη γλωσσική εκπαίδευση ή στην επικοινωνία
  • Ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα και εφαρμογές στη γλωσσική εκπαίδευση ή στην επικοινωνία
  • Κινητή μάθηση. Εφαρμογές στη γλωσσική εκπαίδευση


ΓΚΟΡΕΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

  • Σύγχρονα στυλ ηγεσίας στις εκπαιδευτικές μονάδες.
  • Διερεύνηση στάσεων και συμπεριφορών των εκπαιδευτικών.
  • Ο ρόλος της αυτό-αποτελεσματικότητας στη λειτουργία των εκπαιδευτικών.
  • Πλεόνασμα προσόντων στις εκπαιδευτικές μονάδες.
  • Η παιχνιδοποίηση στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών μονάδων.
  • Εργασιακές πρακτικές υψηλής απόδοσης στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς. 

ΜΥΛΩΝΑΣ ΝΑΟΥΜ

  • Διερεύνηση καλών πρακτικών αξιοποίησης της τεχνολογικής καινοτομίας στις εκπαιδευτικές μονάδες.
  • Η σημασία της διδασκαλίας του μαθήματος "επιχειρηματικότητα και καινοτομία" στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Η επίδραση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην διοίκηση ολικής ποιότητας στις σχολικές μονάδες.
  • Η διερεύνηση της σημασίας της χρήσης πληροφοριακών συστημάτων στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε επίπεδο σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού συστήματος.
  • Πρακτικές ενδυνάμωσης της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών

 

ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ

  • Η εκπαιδευτική μονάδα ως « οργανισμός που μαθαίνει» και ο ρόλος της διοίκησης
  • Η πρόκληση της Ποιότητας στον σύγχρονο εκπαιδευτικό οργανισμό
  • Σύγχρονες αντιλήψεις στις απαιτούμενες δεξιότητες του διευθυντή εκπαιδευτικής μονάδας
  • Η αποτελεσματικότητα του διευθυντή εκπαιδευτικής μονάδας:
  • Δυνατότητες και περιορισμοί στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

  • Αξιολόγηση Διδακτικών παρεμβάσεωνμε την χρήση νέων τεχνολογιών στο πλαίσιο της γλωσσικής εκπαίδευσης. Αξιολόγηση εργαλείων μέτρησης.
  • Η επίδραση ατομικών διαφορών, όπως κίνητρα, προσανατολισμοί στόχων επίτευξης, γνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές μάθησης στην εκμάθηση της γλώσσας.
  • Ερευνα σε θέματα εκπαιδευτικής ηγεσίας
  • Μεθοδολογικά ζητήματα / Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων στην εκπαιδευτική έρευνα.

 

ΧΑΤΖΗΔΗMΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

  • Ο ρόλος των κινήτρων στην εκμάθηση της Γ2
  • Ενίσχυση της διαπολιτισμικότητας στο πλαίσιο της γλωσσικής εκπαίδευσης των μαθητών/τριών: θεωρητική ανάλυση και διδακτικά σενάρια
  • Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού στην αξιοποίηση της πολυπολιτισμικότητας και της πολυγλωσσίας στη σχολική τάξη 

 ΤΣΙΟΥΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

  • Ο ρόλος του διευθυντή ηγέτη στη διαχείριση της πολυπολιτισμικότητας στη σχολική μονάδα.
  • Ο ρόλος των στελεχών εκπαίδευσης στη διαχείριση της κοινωνικής ευπάθειας και της πολυπολιτισμικότητας στο σχολείο.
  • Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της εκπαίδευσης των προσφύγων.
  • Απόψεις εκπαιδευτικών για την εκπαιδευτική πολιτική για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση.

Με την υποστήριξη

Εργαστήριο Ψηφιακών Τεχνολογιών στη Διδακτική της Ξένης Γλώσσας και την Επικοινωνία, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας, Α.Π.Θ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Α.Π.Θ.

  • Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
  • Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
  • Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
  • Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

© 2022 Copyright - Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης