Απόφοιτοι προγράμματος
My specialisation area is digital and critical literacy. My postgraduate studies focus on Language Teaching And Educational Technologies In Multilingual And Multicultural Environments and my Master's thesis is focused on the research field of mobile learning from 2010-2020. Trend recording with text analysis tools. I have been a member of a research team in which I got involved with Text Analysis with Voyant Tools. I am interested in specialising in the field of digital humanities and mobile learning in a multicultural and multilingual environment.
Είμαι εκπαιδευτικός, πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και κάτοχος των μεταπτυχιακών διπλωμάτων "Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού" του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και "Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο σύγχρονο κοινωνικό, οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον" του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Επίσης, είμαι κάτοχος πιστοποιητικών παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης του Παντείου Πανεπιστημίου τόσο στην ειδική αγωγή όσο και στην διαπολιτισμική εκπαίδευση. Τα τελευταία πέντε έτη εργάζομαι ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε δημόσια σχολεία στην περιοχή του Πειραιά.
Είμαι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και εργάζομαι ως σύμβουλος εκπαίδευσης στο Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης των Ηνωμένων Εθνών. Στο παρελθόν έχω εργαστεί σε Mη Κυβερνητικές Οργανώσεις και προγράμματα της UNICEF για την εκπαίδευση ευάλωτων παιδιών (πρόσφυγες, μετανάστες, ασυνόδευτα ανήλικα, ΛΟΑΤΚΙ, κ.α) και σε προγράμματα του ΑΠΘ και του ΕΚΠΑ για την εκπαίδευση παιδιών Ρομά. Η επαγγελματική μου πυξίδα στράφηκε στην ανθρωπιστική δράση και τη διαπολιτισμική και συμπεριληπτική εκπαίδευση για την προώθηση των δικαιωμάτων του παιδιού και την πρόσβαση όλων αυτών στην εκπαίδευση. Το ΔΠΜΣ: Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο σύγχρονο κοινωνικό, οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον" του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας ΑΠΘ και συγκεκριμένα η κατεύθυνση "Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα" , με βοήθησε να εξελιχθώ στον τομέα όπου δραστηριοποιούμαι και να αναλάβω διοικητικές, οργανωτικές και στρατηγικές θέσεις.
Ανιματέρ/εμψυχώτρια σε kidsclub σε ξενοδοχεία στην Χαλκιδική, Μύκονο, Αυστρία. Δασκάλα χορού λάτιν/ ευρωπαϊκών χορών. Εμψυχώτρια/ κλόουν στις Κόκκινες Μύτες. Εμψυχώτρια / αφηγήτρια παραμυθιών. Θεατρολόγος αναπληρώτρια σε α' βαθμια εκπαίδευση. Yoga instructor.
Είμαι απόφοιτη από το τμήμα θεάτρου ΑΠΘ, η σχολή με βοήθησε όσον αφορά την σημερινή μου επαγγελματική αποκατάσταση, καθώς εργάζομαι πάνω στο αντικείμενο που σπούδασα. Με βοήθησε να αλλάξω την οπτική μου πάνω στην θεατρική πράξη και στο δημιουργικό κομμάτι των τεχνών. Το συγκεκριμένο διατμηματικό μεταπτυχιακό μου έδωσε γνώσεις οικονομικών και διοίκησης που με βοήθησαν να διαχειριστώ τόσο το κομμάτι της οργάνωσης στο σχολείο όσο και το διοικητικό μέρος στην οργάνωση των εταιριών παροχής εμψύχωσης, την στελέχωση του προσωπικού και την εύρυθμη λειτουργία της ομάδας.
Ολοκλήρωσα τις προπτυχιακές μου σπουδές στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Στο πρόγραμμα του ΔΠΜΣ του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας του ΑΠΘ εκπόνησα τελική μεταπτυχιακή εργασία με τίτλο “Διδακτικές Πρακτικές στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας με εφαρμογές στο Moodle” και στο πρόγραμμα του ΔΠΜΣ “Σημειωτική, Πολιτισμός & Επικοινωνία”, του ίδιου τμήματος, εκπόνησα τελική μεταπτυχιακή εργασία με τίτλο “Η αναπαράσταση της νόσου στην Κερένια Κούκλα του Κ. Χρηστομάνου: μια σημειωτική προσέγγιση με υποστήριξη ηλεκτρονικής ανάλυσης”. Τον κύκλο των προπτυχιακών σπουδών εμπλούτισε το επιστημονικό υπόβαθρο των μεταπτυχιακών σπουδών μου με αποτέλεσμα να αναπτύξω νέα ερευνητικά ενδιαφέροντα ώστε να συμμετέχω σε συνέδρια, ημερίδες και επιμορφωτικά σεμινάρια στα πεδία της Διδακτικής των Γλωσσών, των μαθησιακών δυσκολιών, των Ψηφιακών Ανθρωπιστικών Επιστημών και της Σημειωτικής. Έχω εργαστεί κατά περιόδους ως αναπληρώτρια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και διδάσκω την Ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα σε αλλόγλωσσους.
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του ΑΠΘ από το 2005. Από τότε εργάζομαι αδιάλειπτα ως φιλόλογος στην ιδιωτική και κάποιες χρονιές στη δημόσια εκπαίδευση. Τα γνωστικά αντικείμενα με τα οποία καταπιάνομαι τα τελευταία χρόνια είναι η διδασκαλία της αρχαίας και της νέας ελληνικής γλώσσας. Στο πλαίσιο της ενασχόλησής μου με τη ελληνική παρακολούθησα το σεμινάριο του ΚΕΓ για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Το 2020 μπήκα στο ΔΠΜΣ Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης αφενός λόγω του ενδιαφέροντός μου για θέματα πολυγλωσσίας και γλωσσικής εκπαίδευσης και αφετέρου γιατί ήθελα να διευρύνω τις γνώσεις μου σε τομείς που το βασικό μου πτυχίο δεν μου έδωσε τη δυνατότητα. Στην πορεία μου στο πρόγραμμα απέκτησα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση, που μου φάνηκαν μάλιστα ιδιαίτερα χρήσιμες για την εξέλιξή μου ως εκπαιδευτικού που αφουγκράζεται τις σύγχρονες τάσεις στον χώρο της εκπαίδευσης.
Το εκπαιδευτικό μου υπόβαθρο ξεκινά από την Φιλοσοφική Σχολή Ιωαννίνων με κατεύθυνση την Αρχαιολογία. Μετά το πέρας των σπουδών μου ασχολήθηκα κατά κόρον με την Εκπαίδευση, ως Φιλόλογος σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης και σε ιδιαίτερα μαθήματα, αποκτώντας παράλληλα εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και τη Σχολική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Το μεταπτυχιακό αυτό ήρθε να ολοκληρώσει την κατάρτιση μου στην Εκπαίδευση, ακολουθώντας την κατεύθυνση "Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης" και στρέφοντας πια το ενδιαφέρον μου στο μάνατζμεντ και στην επιχειρηματικότητα, η οποία αποτέλεσε θεματική της Διπλωματικής μου εργασίας. Η επήρεια αυτού του κύκλου σπουδών για μένα υπήρξε καταλυτική, καθώς αφενός με παρακίνησε να προχωρήσω στο δεύτερο μεταπτυχιακό μου αναφορικά με το Μάρκετινγκ και τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, προκείμενου να καταρτιστώ περαιτέρω στον τομέα "business" και αφετέρου να αποβλέπω στην συνέχιση των σπουδών μου σε Διδακτορικό επίπεδο και επαγγελματικά στην εκκίνηση της δικής μου επιχείρησης. Εν ολίγοις, το ΔΠΜΣ για μένα λειτούργησε καθοριστικά και εύχομαι κάθε εκπαιδευτικός κύκλος να επενεργεί για όλους/ες κατ' αυτό τον τρόπο: διεύρυνε τους ορίζοντες μου, ανέδειξε τις δυνατότητες μου και τόνωσε την αυτοπεποίθηση μου, καλλιέργησε το ενδιαφέρον μου για νέους τομείς και έστρεψε τις επαγγελματικές μου επιλογές σε εναλλακτικά μονοπάτια.
Είμαι απόφοιτη του τμήματος γερμανικής γλώσσας και φιλολογίας του ΑΠΘ. Δουλεύω ως αναπληρώτρια εκπαιδευτικός εδώ και αρκετά χρόνια. Οι μεταπτυχιακές σπουδές μου στο ΔΠΜΣ, με βοήθησαν τόσο στο κομμάτι της διδασκαλίας, όσο και στην επαγγελματική, μισθολογική αλλά και προσωπική μου εξέλιξη. Ο επιβλέπων καθηγητής μου στη διπλωματική εργασία μου, στάθηκε πολύτιμος αρωγός αλλά και υποστηρικτής, δίνοντας μου όλα όσα χρειαζόμουν σε ακαδημαϊκό και προσωπικό επίπεδο. Θα συνιστούσα σε κάθε νέο συνάδελφο να λάβει μέρος στον κύκλο μεταπτυχιακών σπουδών και να αποκτήσει, τόσο γνώση όσο και κατάλληλα εφόδια για την επαγγελματική του εξέλιξη.
Πτυχίο στη Σχολή Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ. - Μεταπτυχιακό Διατμηματικό Δίπλωμα Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο σύγχρονο κοινωνικό, οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον του Α.Π.Θ. - Σεμινάρια στον εκφραστικό λόγο - Επαγγελματική εμπείρια σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών/ ιδιαίτερα μαθήματα δια ζώσης και online και στην πορεία αναπληρώτρία εκπαιδευτικός έως και σήμερα. Η ενασχόληση με την εκπαίδευση πέρα του ότι σε φέρνει σε επαφή με πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους, σου δίνει τη δυνατότητα να εξελίξεις τον εαυτό σου και να διαχειριστείς ποικίλες καταστάσεις, άλλοτε δυσκολες άλλοτε πιο εύκολες!
Αποφοίτησα από το τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας του Βρετανικού Πανεπιστημίου Uclan το 2011. Αμέσως μετά την αποφοίτηση μου συνέχισα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο Birmingham, UK και αποφοίτησα με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή το Δεκέμβριο του 2012. Έπειτα δούλεψα ως καθηγήτρια Αγγλικών στον ιδιωτικό τομέα και τα τελευταία 3 χρόνια είμαι αναπληρώτρια ΠΕ06 σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Κατά την περίοδο του Covid-19 ξεκίνησα τα διαδικτυακά μαθήματα και ένιωσα την ανάγκη να εξελιχθώ ως προς τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση και για αυτό το λόγο επέλεξα να κάνω το μεταπτυχιακό αυτό. Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών και των ψηφιακών εργαλείων με βοήθησαν να βελτιώσω τον τρόπο που διδάσκω και τις χρησιμοποιώ πλέον συστηματικά στα μαθήματα μου.