ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
- Ψηφιακές τεχνολογίες και γλωσσική εκπαίδευση
- Κινητή μάθηση και γλωσσική εκπαίδευση
- Αναδυόμενες τεχνολογίες ιστού και γλωσσική εκπαίδευση
- Ψηφιακά περιβάλλοντα γλωσσικής διδασκαλίας, Σχεδιασμός και υλοποίηση.
- Μάθηση με ψηφιακό παιχνίδι και παιχνιδοποίηση
ΓΚΟΡΕΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
- Σύγχρονα στυλ ηγεσίας στις εκπαιδευτικές μονάδες.
- Διερεύνηση στάσεων και συμπεριφορών των εκπαιδευτικών.
- Ο ρόλος της αυτό-αποτελεσματικότητας στη λειτουργία των εκπαιδευτικών.
- Πλεόνασμα προσόντων στις εκπαιδευτικές μονάδες.
- Η παιχνιδοποίηση στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών μονάδων.
- Εργασιακές πρακτικές υψηλής απόδοσης στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς.
DELHAYE OLIVIER
- Μελέτη περίπτωσης στη δοκιμασιολογία
- Θέσεις και λειτουργίες της αξιολόγησης σε μια συγκεκριμένη γλωσσική κατάρτιση
- Σχολιασμένη ανάπτυξη μιας ολόκληρης εξέτασης γλώσσας
- Αξιολόγηση ενός προγράμματος γλωσσικής κατάρτισης
- Αξιολόγηση ενός συστήματος πιστοποίησης της κατοχής μιας ξένης γλώσσας
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
- Γνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές στην πολύγλωσση και πολυπολιτισμική τάξη
- Στρατηγικές διδασκαλίας και εκμάθησης λεξιλογίου: Πρακτικές εφαρμογές σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα
- Εκπαίδευση παιδιών με προσφυγικό υπόβαθρο: Διεθνείς και εθνικές πολιτικές και πρακτικές
- Στερεότυπα και μύθοι για τους/τις πρόσφυγες: Πρακτικές εφαρμογές για την αποδυνάμωσή τους στη σχολική πολυπολιτισμική τάξη
- Δια-επικοινωνία (intercomprehension) μεταξύ συγγενών γλωσσών με τη χρήση στρατηγικών κατανόησης: Εφαρμογές σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα
- Ο ρόλος της μεταφοράς (transfer) στη Διδακτική της Πολυγλωσσίας: Εφαρμογές σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα
- Ο ρόλος των μεταφραστικών δανείων (internationalisms) στη δια-επικοινωνία (intercomprehension)
- Πολυγλωσσία και πολυπολιτισμικότητα στη σχολική τάξη
- Ο ρόλος της επίγνωσης στην εκμάθηση των γλωσσών
- Συμπερίληψη της ετερότητας στην εκπαίδευση
- Εφαρμογή του ΕΠΣ-ΞΓ στη σχολική πολύγλωσση και πολυπολιτισμική τάξη
ΜΠΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- Κοινωνική θέση και κοινωνικές σχέσεις μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας που χαρακτηρίζονται από πολιτισμικές ιδιαιτερότητες
- Μέθοδος διδασκαλίας και ποιότητα ανθρωπίνων σχέσεων στη σχολική τάξη
- Διαμόρφωση προσδοκιών του εκπαιδευτικού και χαρακτηριστικά των μαθητών
- Ποιότητα σχέσεων μεταξύ συναδέλφων στο σύλλογο διδασκόντων του σχολείου
- Σχέσεις του διευθυντή του σχολείου με το προσωπικό
ΜΥΛΩΝΑΣ ΝΑΟΥΜ
- Διερεύνηση καλών πρακτικών αξιοποίησης της τεχνολογικής καινοτομίας στις εκπαιδευτικές μονάδες.
- Η σημασία της διδασκαλίας του μαθήματος "επιχειρηματικότητα και καινοτομία" στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
- Η επίδραση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην διοίκηση ολικής ποιότητας στις σχολικές μονάδες.
- Η διερεύνηση της σημασίας της χρήσης πληροφοριακών συστημάτων στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε επίπεδο σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού συστήματος.
- Πρακτικές ενδυνάμωσης της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών
ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
- Ασύγχρονες Πλατφόρμες Τηλεκπαίδευσης. Ανάπτυξη μαθημάτων.
- Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα για ξένες γλώσσες
- Εργαλεία Web0. Εφαρμογές στη γλωσσική εκπαίδευση ή στην επικοινωνία
- Ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα και εφαρμογές στη γλωσσική εκπαίδευση ή στην επικοινωνία
- Κινητή μάθηση. Εφαρμογές στη γλωσσική εκπαίδευση
ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
- Η εκπαιδευτική μονάδα ως « οργανισμός που μαθαίνει» και ο ρόλος της διοίκησης
- Η πρόκληση της Ποιότητας στον σύγχρονο εκπαιδευτικό οργανισμό
- Σύγχρονες αντιλήψεις στις απαιτούμενες δεξιότητες του διευθυντή εκπαιδευτικής μονάδας
- Η αποτελεσματικότητα του διευθυντή εκπαιδευτικής μονάδας:
- Δυνατότητες και περιορισμοί στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
- Αξιολόγηση Διδακτικών παρεμβάσεωνμε την χρήση νέων τεχνολογιών στο πλαίσιο της γλωσσικής εκπαίδευσης. Αξιολόγηση εργαλείων μέτρησης.
- Η επίδραση ατομικών διαφορών, όπως κίνητρα, προσανατολισμοί στόχων επίτευξης, γνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές μάθησης στην εκμάθηση της γλώσσας.
- Ερευνα σε θέματα εκπαιδευτικής ηγεσίας
- Μεθοδολογικά ζητήματα / Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων στην εκπαιδευτική έρευνα.
ΤΣΙΟΥΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- Ο ρόλος του διευθυντή ηγέτη στη διαχείριση της πολυπολιτισμικότητας στη σχολική μονάδα.
- Ο ρόλος των στελεχών εκπαίδευσης στη διαχείριση της κοινωνικής ευπάθειας και της πολυπολιτισμικότητας στο σχολείο.
- Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της εκπαίδευσης των προσφύγων.
- Απόψεις εκπαιδευτικών για την εκπαιδευτική πολιτική για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση.
ΧΑΤΖΗΔΗMΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- Ο ρόλος των κινήτρων στην εκμάθηση της Γ2
- Ενίσχυση της διαπολιτισμικότητας στο πλαίσιο της γλωσσικής εκπαίδευσης των μαθητών/τριών: θεωρητική ανάλυση και διδακτικά σενάρια
- Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού στην αξιοποίηση της πολυπολιτισμικότητας και της πολυγλωσσίας στη σχολική τάξη